در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره اعلام شد

جدول اجراهای هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان

از سوی دبیر جشنواره، جدول اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان برای برگزاری از ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان جدول اجرایی این دوره از جشنواره برای برگزاری از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان را منتشر کرد.

طبق اعلام دبیر جشنواره تعداد 9 نمایش بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران جشنواره از ساعت 15 در تالار ارشاد هویزه، ساعت 17 در تالار حافظ سوسنگرد و ساعت 19 در سالن نمایش سوسنگرد به روی صحنه می روند و تعداد 9 نمایش بخش مسابقه صحنه ای بین الملل جشنواره به صورت مجازی از سایت چهارسو به آدرس www.t4soo.com پخش خواهند شد.

روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۷ نمایش «عطر الجنه» به کارگردانی سیدمحمد اشرفی از خرمشهر در تالار حافظ سوسنگرد و از ساعت ۱۹ نمایش «حوادت لم تکن بلحسبان» به کارگردانی سیدکاظم قریشی از کارون در سالن نمایش سوسنگرد به روی صحنه می روند و در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل ساعت ۲۰ نمایش «مجرد بورتریه» به کارگردانی عدی الشنفری از کشور عمان در سایت چهارسو پخش خواهد شد.

روز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۱۵ نمایش «صلصال الحبر» به کارگردانی عظیم عساکره از چمران در تالار ارشاد هویزه و در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۷ نمایش «زفزفه» به کارگردانی صادق منصوری از اهواز در تالار حافظ سوسنگرد و در بخش تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۱۸ نمایش «الضیف» به کارگردانی الصحبی بن حسن از کشور تونس در سایت چهارسو و در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۹ نمایش «حفار القبور» به کارگردانی علیرضا مساعدنژاد از بندرامام خمینی(ره) در سالن نمایش سوسنگرد و در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۲۰ نمایش «لیله ماطره» به کارگردانی مهند العمیدی از کشور عراق در سایت چهارسو پخش می شود.

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۵ نمایش «غدر الزمان» به کارگردانی محمد یازدار از کنگان در تالار ارشاد هویزه و از ساعت ۱۷ نمایش «جنون» به کارگردانی علی عباس فرد از خرمشهر در تالار حافظ سوسنگرد و در بخش تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۱۸ نمایش «هذیانات شکسبیر» به کارگردانی ایاد الریمونی از کشور اردن در سایت چهارسو و در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۹ «طاعون الخیول» به کارگردانی زینب چلدوای از سوسنگرد در سالن نمایش سوسنگرد و در بخش تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۲۰ نمایش «صهیل» به کارگردانی اسامه مبارک الخالدی از کشور فلسطین در سایت چهارسو پخش خواهد شد.

روز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران از ساعت ۱۵ نمایش «افعی الجرسیه» به کارگردانی علی سودانی از سوسنگرد در تالار ارشاد هویزه و از ساعت ۱۷ نمایش «القط فی زنزائه» به کارگردانی علی محمود از شادگان در تالار حافظ سوسنگرد و در بخش تئاتر صحنه ای بین الملل از ساعت ۱۸ نمایش «انا لست انت» به کارگردانی نهی المکشر از کشور تونس در سایت چهارسو و ساعت ۱۹ نمایش «عندما تنتهی تسقط...» به کارگردانی عبدالهادی الجرف از سوسنگرد در سالن نمایش سوسنگرد و ساعت ۲۰ نمایش «اکواریوم الجوی» به کارگردانی یاسر خاسب از کشور ایران در سایت چهارسو برای مخاطبان پخش خواهد شد.

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ نیز آیین پایانی هفدمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی سلام خوزستان در شهرستان سوسنگرد برگزار می‌شود.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران، مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل و مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران