در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی

سومین جلسه دوهفتگی پخش فیلم تئاتر در باغملک برگزار شد

سومین جلسه پخش فیلم تئاتر آثار نمایشی توسط انجمن هنرهای نمایشی در باغ ملک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سومین جلسه پخش فیلم تئاتر آثار نمایشی ایران به همراه نقد و بررسی این آثار توسط انجمن هنرهای نمایشی باغ ملک روز جمعه 14 آبان ماه 1400 در محل تالار فردوسی شهرستان باغ ملک برگزار شد.

این نشست که در فضایی صمیمی برگزار گردید فیلم تئاتر «به خاطر یک مشت روبل» به نویسندگی نیل سایمون و بر اساس داستان کوتاهی از آنتوان چخوف به کارگردانی محمد حسن معجونی برای مخاطبان پخش شد.

در این جلسه که با استقبال خوبی از سوی هنرمندان تئاتر و علاقه مندان مواجه گردید، حاضرین پس از تماشای این اثر به نقد و بررسی آن پرداختند.

احسان نیکبخت رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغ ملک ضمن تشکر از همه کسانی که در این جلسات شرکت می کنند، از سایر هنرمندان باغ ملک دعوت کرد تا در این جلسات شرکت کرده و در این شرایط بد کرونایی و رکود تئاتری، چراغ فعالیت های هنری انجمن هنرهای نمایشی را روشن نگه داشته و راه هنری خود را ادامه دهند و به آینده روشن امیدوار باشند.

این جلسات هر دوهفته یکبار روزهای جمعه در محل تالار فردوسی شهرستان باغ ملک برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران