در حال بارگذاری ...
طی ابلاغی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک منصوب شد

طی ابلاغی از سوی محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی ابلاغی، علی بازگیر را به عنوان «دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان «دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

 

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و دبیر پنج دوره قبلی جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک بوده است.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک هم زمان با روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در مقابل طولانی ترین حمله موشکی بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1365 به دبیری علی بازگیر از 1 تا 5 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران