در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سیزدهمین دوره

جدول اجرایی همایش شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان منتشر شد

از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم – استان خوزستان، جدول اجرایی این دوره از همایش منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان، جدول اجرایی این دوره از همایش برای برگزاری از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو منتشر شد.

طبق جدول اجرایی همایش، روز یکشنبه 11 مهرماه 1400 شبیه خوانی «حضرت عباس(ع)» به معین البکایی ناجی عباسی نیا و شبیه خوانی رضا فرهمند از استان خوزستان شهرستان شوش از ساعت 21 پخش می شود و از ساعت 21:20 نقالی «نبرد قمربنی هاشم(ع) و مارد بن صدیف ثعلبی» با اجرای کیوان حبیبی از استان قزوین شهرستان قزوین پخش خواهد شد و اجرای پایانی شب اول همایش شبیه خوانی «سلاح پوشی» با اجرای تارخ ضرغامپور از استان خوزستان شهرستان شوشتر از ساعت 21:40 از سایت چهارسو پخش خواهد شد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی و از سایت چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ طی روزهای 11 الی 14 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و آئین اختتامیه همایش روز پنج شنبه 15 مهرماه 1400 در شهرستان شوشتر برگزار می شود.

 

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/  برگزار می شود.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران