در حال بارگذاری ...
توسط دبیر سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی انجام شد

تقدیر از گروه نمایشی «طلا» از لرستان در اهواز

توسط دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی از گروه نمایش خیابانی «طلا» از استان لرستان تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش ایران تئاتر تئاتر خوزستان، مصطفی بوعذار دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی طی آیینی از گروه نمایش خیابانی «طلا» به کارگردانی حسین شریعتمداری از استان لرستان شهرستان بروجرد پس از اجراهای موفق و استقبال عموم تماشاگران اهوازی از این نمایش با اهدای لوح و تندیس چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و اربعین حسینی تقدیر و تجلیل کرد.

نمایش «طلا» کاری از هنرمندان شهرستان بروجرد از استان لرستان آغازگر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی بود که طبق جدول اجرایی در هسته مرکزی شهر اهواز اجرا شد. در این نمایش خیابانی سید حسام الدین شریعتمداری و نسترن کلاه چی به ایفای نقش پرداختند و فاطمه شاکرم و مهرداد کامیباب به‌عنوان عوامل همکاری داشتند.

این نمایش با نگاهی به موضوع مقاومت و سلحشوری مردم در جنگ و اربعین حسینی است که  مورد استقبال قرار گرفت و علاوه بر برنامه ریزی های صورت گرفته در مدت دو روز بیش با اجرای پنج نوبت در سایر نقاط پذیرای عموم شهروندان اهوازی بود.

چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی به دبیری مصطفی بوعذار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای ایران، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی از 1 الی 5 مهرماه 1400 در یازده نقطه کلانشهر اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران