در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه انجام شد:

تقدیر از درگاه تئاتر ایران در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان

هم زمان با برگزاری آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان از مدیریت درگاه تئاتر ایران – ایران تئاتر – تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان که روز شنبه 8 خردادماه 1400 در هتل گیت بوستان اهواز برگزار شد از علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر درگاه تئاتر ایران (ایران تئاتر) به پاس حمایت و همکاری در برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از میترا رضایی مسئول بخش استانی  ایران تئاتر و حسین سینجلی مسئول فنی سایت ایران تئاتر با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش تئاتر خوزستان سایت ایران تئاتر علاوه بر پوشش خبری این رویداد در زمینه ثبت نام آنلاین گروه‌های متقاضی برای شرکت در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان و سایر رویدادهای نمایشی استان خوزستان امکانات کاملی را برای سهولت در ثبت نام در اختیار کاربران و هنرمندان تئاتر قرار داده است.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور همزمان در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران