در حال بارگذاری ...
علی اوسیوند در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان:

آغاز اجراهای تئاتر در خوزستان را به فال نیک می گیریم

علی اوسیوند بازیگر خوزستانی سینما و تئاتر کشور در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان آغاز اجراهای تئاتر در استان خوزستان بعد از مدت ها را به فال نیک گرفت.

به گزارش تئاتر خوزستان علی اوسیوند بازیگر خوزستانی سینما و تئاتر کشور به دعوت رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان که روز شنبه 8 خردادماه 1400 در هتل گیت بوستان اهواز برگزار شد حضور پیدا کرد و آغاز اجراهای تئاتر در استان خوزستان بعد از 15 ماه تعطیلی ناشی از کرونا را به فال نیک گرفت.

علی اوسیوند هنرمند مسجدسلیمانی سینما و تئاتر کشور با حضور در مراسم اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان گفت: بسیار جای خوشحالی است که اجراهای تئاتر در استان خوزستان بعد از 15 ماه آغاز شد و این اتفاق با تئاتر خیابانی که بیشترین و نزدیک ترین ارتباط را با مخاطب دارد رخ داد.

علی اوسیوند در ادامه اظهار کرد: تئاتر خوزستان همواره از جایگاه مهمی در سطح کشور برخوردار بوده و خوشحالم که این جایگاه همچنان توسط جوانان و هنرمندان دغدغه مند این استان حفظ شده است.

بنا به گزارش تئاتر خوزستان در این مراسم با اهداء لوح و تندیس رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان از حضور علی اوسیوند بازیگر سینما و تئاتر ایران در این مراسم تقدیر و تجلیل شد.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور همزمان در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران