در حال بارگذاری ...
دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در آیین اختتامیه:

هدف حمایت از اجراهای عمومی تئاتر خیابانی بود

دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در آیین اختتامیه حمایت از اجراهای عمومی تئاتر خیابانی را یکی از اهداف برگزاری این رپرتوار در سطح استان خوزستان ذکر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در آیین اختتامیه که روز شنبه 8 خردادماه 1400 در هتل گیت بوستان اهواز برگزار شد حمایت از اجراهای عمومی تئاتر خیابانی را یکی از اهداف برگزاری این رپرتوار در سطح استان خوزستان ذکر کرد.

در ابتدای این مراسم ساسان شکوریان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان ضمن خیرمقدم به مهمانان و هنرمندان تئاتر خیابانی استان خوزستان گزارشی از برگزاری این رپرتوار را ارائه کرد.

ساسان شکوریان گفت: رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان در دی ماه 1399 توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با هدف حمایت از اجراهای عمومی تئاتر خیابانی برنامه ریزی و فراخوان آن منتشر شد و در ادامه بیش از 30 گروه نمایشی متقاضی حضور در این رپرتوار شدند.

دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان افزود: هیئت انتخاب آثار متشکل از آقایان حمیدرضا سالاروند، بهزاد خیرالهی و سیاوش طیب طاهر با نظارت هنری آرش سهرابی پس از بازبینی فیلم آثار نمایش تعداد 13 اثر از 10 شهرستان استان خوزستان را برای حضور در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان انتخاب نمودند و قرار بود این رپرتوار از 1 تا 6 اسفندماه 1399 برگزار گردد که به علت شیوع بیماری کرونا این امکان میسر نشد و با توجه به بهبود شرایط کرونا در اواخر اردیبهشت ماه، امکان برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان از 4 تا 8 خردادماه 1400 مهیا شد.

ساسان شکوریان اظهار کرد: بیش از 110 هنرمند در طی 5 روز اخیر بیش از 70 اجرای تئاتر خیابانی در سطح استان خوزستان اجرا کردند که این حجم از مشارکت در این دوران بسیار ارزشمند است.

شکوریان در پایان گفت: خدا را شاکریم که بعد از 15 ماه تعطیلی اجراهای نمایشی در استان خوزستان با برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان توانستیم اجراهای نمایشی را در سطح استان خوزستان آغاز نماییم و جا دارد در اینجا از مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان جهت اعتماد به بنده برای دبیری این رویداد نمایشی و همچنین از مهندس علیرضا بهادری شهردار بهبهان شهر خلاق هنرهای نمایشی کشور و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان به جهت حمایت از رویداد رپرتوار تئاتر خیابانی، روسای محترم ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های میزبان و همچنین روسای دفاتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های میزبان رپرتوار تئاتر خیابانی و تمامی هنرمندان حاضر در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره شردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کنم.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور همزمان در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران