در حال بارگذاری ...
در پی ابتلا به کرونا

هنرمند تئاتر اهواز در خانه ابدی‌اش آرام گرفت

امیرمسعود بیگدلی هنرمند ارزشمند تئاتر کلانشهر اهواز و استان خوزستان در پی ابتلا به کرونا درگذشت و در قطعه ۲ آرامستان اهواز آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان؛ امیرمسعود بیگدلی کارگردان و بازیگر تئاتر اهواز و استان خوزستان پنجشنبه 6 خردادماه 1400 در پی ابتلا به کرونا درگذشت و صبح روز شنبه 8 خردادماه در قطعه 2 آرامستان اهواز آرام گرفت.

زنده یاد امیرمسعود بیگدلی متولد 1357 شهرستان اهواز، تئاتر را از سال 1369 در مقطع راهنمایی آغاز کرد و بسیار زود جذب فضای حرفه ای تئاتر اهواز شد و در آثار مختلفی به عنوان بازیگر حضور داشت و در ادامه در کسوت کارگردان آثار مختلف نمایشی را تولید و در جشنواره های مختلف ملی شرکت و جوایز متعددی را کسب نمود.

از جمله آثار نمایشی او در مقام کارگردان به نمایش های «همه فرزندان خورشید»، «عاشق کشون»، «خورشید در آغوش باران»، «وقتی علاالدین چراغ جادو نداشت»، «سمفونی روی گدازه آتشفشان تلخ»، «چشمهایش آه و زمزمه»، «لیلا»، «می خواستم ببوسمت باران گرفت» و بسیار آثار دیگر می توان اشاره کرد.

«نامیرا»، «شاهزاده و ساحره طناز»، «نیلوفر آبی» و تعدادی آثار دیگر حضور زنده یاد امیرمسعود بیگدلی در مقام بازیگر است.

جامعه هنرمندان تئاتر استان خوزستان ضایعه درگذشت امیرمسعود بیگدلی را به خانواده آن مرحوم و هنرمندان تئاتر استان خوزستان و کشور تسلیت عرض می نماید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران