در حال بارگذاری ...
در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

نمایش خیابانی «نقل دل» در بهبهان اجرا شد

نمایش خیابانی «نقل دل» به کارگردانی جهانشاد زراعت در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بهبهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «نقل دل» به نویسندگی اباذر محمدحسنی و حمیدرضا بیدخام و کارگردانی جهانشاد زراعت کاری از گروه تئاتر ناب در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 19 در باغ ملی بهبهان در حال اجرا است.

در این نمایش اورانوس شرافت، حسین بنائی، علی حجاری و جهانشاد زراعت به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش خیابانی «نقل دل» عبارتند از: حسین تجلی (موسیقی)، سارا شکوریان (منشی صحنه)، مهرداد لایق (نوازنده کمانچه و ویولون)، رضا دالکی (نوازنده تنبک و کاخن)، وندیداد امین (نوازنده گیتار)، شوکت جاودان و زهرا صداقتی (طراح لباس) و سارا اصل تقی پور (منشی صحنه).

گروه کوچک نقالی که برای مردم نقالی می کنند. به تدریج نقالی آنها در صحنه های مختلف رنگ عوض می کند و به فضای امروز می رسد و در نهایت نقال می ماند و همان نقل های قدیم.

نمایش «نقل دل» توسط گروه تئاتر ناب، دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان، آموزشگاه و تماشاخانه چهارسو و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران