در حال بارگذاری ...
در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

نمایش خیابانی «بچه پررو» در بهبهان اجرا شد

نمایش خیابانی «بچه پررو» به کارگردانی سیدپدرام مصفا در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بهبهان اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی «بچه پررو» به نویسندگی علی حجاری و کارگردانی سیدپدرام مصفا کاری از گروه تئاتر بوف در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 19:30 در محل یادمان شهدای گمنام پارک شهید شریف نیا شهرستان بهبهان در حال اجراست.

در این نمایش خیابانی علیرضا عزتیان، علی حجاری و پدرام مصفا به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «بچه پررو» عبارتند از: علی حجاری (دستیار کارگردان) و جواد محسنیان (روابط عمومی).

نمایش «بچه پررو» داستان جوانی است که عزم رفتن به سوریه را نموده است. پدر او که خود جانباز جنگ است به خاطر اثرات شخصی بعد از جنگ مخالف رفتن فرزندش می‌باشد. پدر در عملیات کربلای 4 در رکاب سردار سلیمانی جنگیده و به دلیلی شخصی حق انتخاب ماندن یا رفتن پدر را به وی داده است. حالا پسر که سردار سلیمانی را الگوی زندگی اش می داند، اصرار بیشتری برای رفتن دارد.

نمایش «بچه پررو» توسط گروه تئاتر بوف، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران