در حال بارگذاری ...
رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

اجرای نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» در مسجدسلیمان

نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» به کارگردانی زینب جلیلی در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدسلیمان اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی «سوختن و ساختن» به نویسندگی رحیم جلیلی و کارگردانی زینب جلیلی کاری از گروه تئاتر پارسوماش در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 19:30 در محوطه باز فرهنگسرای جوان شهرستان مسجدسلیمان در حال اجراست.

در این نمایش خیابانی علی بابا احمدی و زینب جلیلی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «سوختن و ساختن» عبارتند از: روزبه جمالپور، محمدرضا جمالپور، روزبه نظری و گلنوش بهادری (موسیقی)، غلامرضا سیاهپور (طراح فضا و سرپرست گروه) و علی غلامی پور (طراحی بروشور و پوستر)

نمایش «سوختن و ساختن» داستان زنی که برادرش شهید جنگ تحمیلی بوده و همسرش شهید آتشنشان، بدنبال پسر خود که فکر می کند برای کار به شهرهای دیگر رفته، شهر به شهر به دنبالش می رود در صورتی که فرزندش مرده و نمی خواهد مرگ عزیزش را باور کند و مشکلات خوزستان را روایت می کند.

نمایش «سوختن و ساختن» توسط گروه تئاتر پارسوماش، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران