در حال بارگذاری ...
یادداشت محمد یاقوتپور به بهانه روز روابط عمومی و ارتباطات؛

ارتباطات و روابط عمومی نقطه اتصال تئاتر با جامعه مخاطبان

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با انتشار پیامی روز روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت .

به گزارش تئاتر خوزستان محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با انتشار پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه و هنرمندان «درگاه تئاتر خوزستان» تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم، خلاقیت و هنر است.

بی شک «ارتباطات و روابط عمومی» نقطه اتصال تئاتر با جامعه مخاطبان است و در واقع در سایه این مفهوم است که دو سوی جامعه زبان مشترکی می‌یابند. بزرگی این نقطه اتصال سبب شده روزی در جهان به نام «ارتباطات و روابط عمومی» نام‌گذاری شود.

انجمن هنرهای نمایشی خوزستان نیز همواره تلاش کرده که ارتباط را مفهومی پویا با محیط استانی و ملی قرار دهد. در واقع خود را نیازمند چنین ارتباطی با جامعه مخاطب تئاتر می‌دانیم و به پاسداشت این روز، بر فعالان این حوزه درود می‌فرستیم.

روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در ارتباطی تنگاتنگ با رسانه‌ها، زبان گویا و ویترین عملکرد هنرمندان تئاتر استان پهناور خوزستان هستند و تلاشی وافر در انعکاس فعالیت‌ها، اجراهای نمایشی، اخبار رویدادها و جشنواره های تئاتر استان در سطح ملی داشته‌اند.

امروز، روزی نمادین برای تقدیر از هوشیاری این عزیزان است که پیوسته در جبهه آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی در «درگاه تئاتر خوزستان» فعالیت دارند و لازم است مراتب تشکر و سپاس خود را در روز ارتباطات و روابط عمومی تقدیم تلاشگران هنرمند «درگاه تئاتر خوزستان» ‌کنیم و معتقدیم خدمت جهادگونه در این حوزه با کسب جایگاه برتر کشور در سالیان متمادی و هم این دوران کرونایی، امری مقدس و سترگ است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران