در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی و با حضور پیشکسوتان و سرپرستان گروه های نمایشی؛

اولین مجمع عمومی تئاتر اهواز برگزار شد

اولین جلسه مجمع عمومی تئاتر کلانشهر اهواز با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، حمیدرضا سالاروند رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به میزان علاقمندان به این رشته هنری و مطالبه هنرمندان برای رفع مشکلات عدیده تئاتر در کلانشهر اهواز، انجمن هنرهای نمایشی اهواز اولین مجمع عمومی تئاتر اهواز را روز چهارشنبه ۱۸فروردین 1400 در سالن اصلی تالار آفتاب برگزار کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز اظهار کرد: این مجمع برای همراهی و یکدلی هنرمندان و شناخت و رفع موانع موجود با حضور پیشکسوتان، سرپرستان گروه های نمایشی، کارگردانان و تاثیر گذاران تئاتر اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سالاروند افزود: در این جلسه نقطه نظر همه اعضاء حاضر در خصوص این مجمع عنوان شد و دغدغه تولید گروه های نمایشی پس از یک سال و یک ماه تعطیلی در محدودیت بیماری کرونا مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران