در حال بارگذاری ...
طی احکامی جداگانه از سوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان؛

روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های رامهرمز و باغملک منصوب شدند

روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های رامهرمز و باغملک از سوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان منصوب شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و طی احکامی جداگانه مهدی شریفی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رامهرمز و احسان نیکبخت قهفرخی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان باغملک منصوب شدند.

متن احکام روسای انجمن هنرهای نمایشی رامهرمز و باغملک به شرح زیر است:

هنر نمایش هنری انسان ساز و تعالی بخش است و اساساً بنیانش بر گفت و گو و مفاهمه استوار است و در عین حال ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف جامعه دارد.

 با عنایت به تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بر اساس تبصره ذیل ماده 12 اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران و ماده 3 آئین نامه تاسیس شعب، به موجب این حکم شما را تا تغییر ساختار و تشکیل انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از تاریخ 07/01/1400 به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی منصوب می نمایم.

حسن اجرای امور انجمن، ترغیب و تقویت گروه های نمایشی، توجه به اجرای عمومی آثار، تعامل نشاط انگیز با پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند شهرستان، ارتباط با نهادها و سازمان ها و ادارات شهرستان و هماهنگی لازم با رئیس محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تعالی رویکردهای نمایشی از اولویت های ابلاغی این انجمن می باشد.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان موفق باشید.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

 

استان خوزستان با بیست و هشت دفتر فعال انجمن هنرهای نمایشی، بیشترین تعداد دفتر هنرهای نمایشی را در میان استان های کشور داراست.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران