در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر خوزستان از حرکت نایستاده است

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با انتشار پیامی هفتم فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی را به هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر استان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی سال 1400 حرکت هنرمندان تئاتر خوزستان در سال گذشته در فضای مجازی را شایسته تقدیر دانست.

متن پیام روز ملی هنرهای نمایشی محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شرح زیر است:

به نام خالق هنر

واقع شدن روز اهالی نمایش که امکان اندیشیدن به رویاها را بر صحنه مجسم می‌کنند با بهارِ طبیعت که همواره و در هر حال فرخندگی می‌بخشد را به فال نیک می‌گیریم و ما که از موهبت و هدیه بزرگ خداوند یعنی هنر تئاتر که ثمره نبوغ انسانی و زندگی آگاهانه و دانش و شعور است بهره می‌بریم، وظیفه خود می‌دانیم که برای رشد و بالندگی و توسعه و تعالی این هنر گام برداریم.

در یکسال گذشته هنرمندان تئاتر خوزستان متاثر از وضعیت سلامت کشور و استان خوزستان عزیز، در خانه ماندند و اجراهای پرشور تئاتر خوزستان به سکوت رفت ولی با درایت و هوشمندی، فعالیت هنرمندان تئاتر خوزستان متوقف نشد و با تغییر شکل در فضای مجازی عرضه شد و جشنواره های نمایشی خوزستان از حرکت باز نایستادند و این تلاش جای بسی تقدیر دارد و امیدوارم پس از بازیابی سلامت عمومی در کشور، بار دیگر شاهد اجراهای پر شور تئاتر در تالارهای نمایشی توسط هنرمندان تئاتر استان خوزستان باشیم.

اینجانب روز ملی هنرهای نمایشی یادمان هنرمندان تئاتر ایران و به ویژه هنرمندان تلاشگر تئاتر استان خوزستان را به نمایش‌سازان و تماشاچیان آن‌ها تبریک می گویم.

امیدوارم سال 1400 سال امید، سربلندی و نشاط تئاتر استان خوزستان باشد. انشالله.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان هفتم فروردین‌ مطابق با ۲۷ مارس، روز جهانی تئاتر، از سال ۹۶ به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی به ثبت رسید و جشن‌هایی به مناسبت این روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.




نظرات کاربران