در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه نخستین دوره جشنواره؛

دو اثر از امیدیه به نخستین جشنواره مجازی مونو پرفورمنس راه یافتند

از میان آثار راه یافته به فستیوال مونوپرفورمنس، دو اثر از شهرستان امیدیه استان خوزستان به مرحله ی نهایی داوری بخش مونولوگ این جشنواره راه یافتند.

به گزارش تئاتر خوزستان، داوری مرحله نخست فستیوال مونوپرفورمنس به پایان رسید و از میان  ۱۵۰ اثر ارسالی، ۳۵ اثر در سه بخش به مرحله ی نهایی داوری راه یافته که دو اثر از شهرستان امیدیه استان خوزستان به بخش مونولوگ (تک گفتار) این جشنواره راه یافتند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره نمایش «اعتراف» به نویسندگی امین حسنیون و کارگردانی و بازیگری شاهد بهوند کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا و نمایش «خواب زمستانی» به نویسندگی لیلی عاج و طراحی و کارگردانی فرحناز قجابگلی و دراماژوتوری امیررضا پرویزی مقدم و بازیگری غزل بویری کاری از موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری شهرستان امیدیه به بخش مونولوگ نخستین دوره فستیوال مونوپرفورمنس راه یافتند.

نامزدهای بخش نهایی فستیوال و نمایش آثار در فضای مجازی از اول تا ‌۷ فروردین ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام این فستیوال به آدرس https://www.instagram.com/monoperformancefest/ به نمایش درخواهد آمد و آیین پایانی این جشنواره در روز جهانی تئاتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

داوران نهایی این فستیوال که به دبیری هیوا امینی برگزار می شود عبارتند از: الهام کردا، آزاده گنجه، آرش دادگر، اصغر دشتی و محمودرضا رحیمی.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران