در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران؛

چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی «هنر زنده است»

اسامی ۸۵ اثر‌ منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در ۱۱ عنوان اعلام شد که ۴ اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش تئاتر خوزستان بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در 11 عنوان برگزار می‌شود که 4 اثر نمایشی از استان خوزستان در 3 بخش این جشنواره حضور دارند و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار گروه‌های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در اولین دوره جشنواره ملی «هنر زنده است» بهروز غریب‌پور دبیر و لیلی عاج مدیر اجرایی بخش تئاتر بوده‌اند و آتیلا پسیانی، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا و علی‌اصغر دشتی داوری آثار این بخش را برعهده‌ دارند.

از چهار اثر نمایشی پذیرفته شده از خوزستان، 3 اثر نمایشی از شهرستان امیدیه (گروه تئاتر مانریوشکا 2 اثر و گروه تئاتر کامیاب 1 اثر) و یک اثر نمایشی از بندرامام خمینی(ره) در جشنواره ملی «هنر زنده است» حاضر هستند.

اسامی 4 اثر نمایشی استان خوزستان منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» به شرح زیر است:

بخش اصلی

نمایش صحنه‌‏ای

1) نمایش «این سه زن» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امیدیه.

زمان پخش: یکشنبه 10 اسفندماه 99 از سایت تیوال www.tiwall.com

2) نمایش «خورشت خون» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مرتضی امینی پور کاری از گروه تئاتر کامیاب از شهرستان امیدیه.

زمان پخش: چهارشنبه 20 اسفندماه 99 از سایت تیوال www.tiwall.com

 

بخش خیابانی
3) نمایش خیابانی «ساعت دودی» به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مشترک آرش رضایی و مهدی روزبهانی از بندر امام خمینی(ره).

زمان پخش: دوشنبه 11 اسفندماه 99 از سایت تیوال www.tiwall.com


بخش جنبی (مراسم آیینی)

4) نمایش خیابانی آیینی سنتی «ماهک» به نویسندگی علیرضا داوری و طراحی و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه ماتریوشکا شهرستان امیدیه.

زمان پخش: چهارشنبه 13 اسفندماه 99 از سایت تیوال www.tiwall.com

 

آثار نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۹، بر روی پلتفرم تیوال به آدرس www.tiwall.com پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران