در حال بارگذاری ...
با حضور اعضای ستاد جشنواره برگزار شد

نشست سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

نشست اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با موضوع بررسی روند برگزاری جشنواره برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نشست اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با حضور نادر سعادتی فرد دبیر جشنواره و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، سروش مداح رئیس انجمن هنرهای نمایشی و قائم مقام جشنواره، محمدحسین دهقان برنجی مشاور هنری فرماندار و دبیر اجرایی جشنواره، محمدرضا خردمند روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی و مسئول ستاد جشنواره و مسئولین ستاد سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۹ در محل دفتر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار شد.

در جلسه نشست که به منظور بررسی روند برگزاری جشنواره و ارائه گزارش کار تا این مرحله برگزار شد نادر سعادتی فرد دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول گفت: با رایزینی های انجام گرفته 5 نمایشنامه برگزیده این دوره از جشنواره در قالب کتاب جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد.

در ادامه سروش مداح قائم مقام جشنواره اعلام کرد: در این دوره از جشنواره از حضور مشاورین هنری استفاده می کنیم و با قدرت برای بهتر برگزار شدن جشنواره به جلو پیش می رویم.

 وی در ادامه اعلام کرد: داورهای این دوره از جشنواره مشخص شده اند هستند که به زودی اسامی آنها رسانه ای خواهد شد.

در ادامه این نشست سایر اعضا و مسئولین ستاد جشنواره نظرات خود را در رابطه با روند برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول بیان کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در بخش نمایشنامه نویسی به دبیری نادر سعادتی فرد اسفندماه 1399 در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران