در حال بارگذاری ...
در دومین روز جشنواره؛

اجرای نمایش خیابانی «لال بهیگ» از خوزستان در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

نمایش خیابانی «لال بهیگ» از شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان در دومین روز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی آیینی سنتی «لال بهیگ» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی کاری از گروه تئاتر آریا شهرستان مسجدسلیمان از استان خوزستان روز یکشنبه 12 بهمن 99 در دومین روز سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دو اجرا خواهد داشت.

بنا بر جدول اجرایی بخش خیابانی و دیگر گونه های اجرایی جشنواره، اولین اجرای نمایش خیابانی «لال بهیگ» روز یکشنبه 12 بهمن ماه 99 ساعت 16 در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت خواهد بود و دومین اجرای این نمایش همان روز یکشنبه از ساعت 19 در محوطه آب نما بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع در اتوبان شهید خرازی، غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس خواهد بود.

در نمایش خیابانی «لال بهیگ» روزبه مرادی، ساسان فرهادفر، علی قاضی و نگار فرج پور به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند و محسن زکی پور و ناهید صالحی موسیقی نمایش هستند.

بنا به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش خیابانی آیینی و سنتی «لال بهیگ» توسط گروه تئاتر آریا، دفتر انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزوستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران