در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی دبیر جشنواره؛

قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان، قائم مقام دبیر جشنواره منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان طی حکمی ساسان شکوریان هنرمند تئاتر استان خوزستان رابه عنوان قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تجارب مفید و ارزشمند حضرتعالی در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

آرش سهرابی

دبیر جشنواره

 

ساسان شکوریان از فعالین تئاتر خوزستان و نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان است و در بسیاری از جشنواره های تئاتر در استان خوزستان و جنوب کشور سابقه قائم مقامی دبیر، دبیری اجرایی، داور، هیئت انتخاب، هیئت منتقدین، مسئول دبیرخانه، روابط عمومی و خبررسانی و ... را دارد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران