در حال بارگذاری ...
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد؛

اهدا جایزه نمایش برگزیده جشنواره از نگاه تماشاگران

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از اهداء جایزه نمایش برگزیده جشنواره از نگاه تماشاگران سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ضمن اعلام خبر فوق گفت: به منظور استفاده از نظرات تماشاگران جشنواره به منظور معرفی نمایش برگزیده با آرای مردمی، مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه نظرسنجی سایت جشنواره به آدرس: https://www.t4soo.com/poll/3580/ به نمایش مورد نظر خود رای داده و در پایین همان صفحه دکمه ثبت رای را کلیک نمایند تا رای آنها ثبت گردد.

سهرابی اظهار کرد: با توجه به مجازی بودن جشنواره امسال و با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در سایت جشنواره پیش بینی شده است تصمیم گرفته شد بعد از پایان اجرای نمایش های جشنواره و از ساعت 10 روز جمعه 5 دی ماه تا ساعت 17 روز شنبه 6 دی ماه 99 مهلت رای گیری و شرکت در نظرسنجی مهیا است و مخاطبان می توانند در این بازه زمانی در نظرسنجی انتخاب نمایش برگزیده از نگاه تماشاگران شرکت نمایند.

دبیر جشنواره افزود: روز شنبه 6 دی ماه 99 و هم زمان با مراسم اختتامیه، نمایش برگزیده مردمی این دوره از جشنواره اعلام می گردد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 تا 6 دی ماه 99 به صورت مجازی در سایت www.t4soo.com در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران