در حال بارگذاری ...
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان:

تئاتر همواره از تنگنای بلایای طبیعی و مصائب عبور کرده است

دبیر جشنواره به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هنر ودیعه پر شکوه خداوند است به بندگانش و تئاتر جلوه گاه پرشور تمامی آن چه آدمی در اندیشه خود می­پروراند. و این امکان بروز، چون به درک زیبایی شناسانه و سلیقه ی هنرمند پیوند دارد، جهانی بسیار متنوع روبرو یمان می­کند که ما را غرق در شگفتی از ادراک خود به هستی می­نماید.

اما «جشنواره تئاتر» این عبارت مترادف است با تلاش، جستجو، جسارت، اشک، لبخند، موفقیت، تجربه اندوزی و به اشتراک و مقایسه قرار دادن آنچه در طول یک سال اندیشیده ای و به کار بسته­ای تا مگر از خلال این همه تلاش نگاهی نو به جهان هستی افکنده شود و بشر در تعریفی جدید از جهان، خود را بازشناسی کند.  

امسال برای همه ی اقشار جامعه، سالی سخت و طاقت فرسا در حال طی شدن است به دلیل حضور میهمانی ناخوانده و ناخواسته که جان جهان را در چنگال بی رحم خویش می­فشارد و هنرمند تئاتر با توجه به شکل و ماهیت پیشه اش بیش از دیگران در معرض سختی و تلخکامی ناشی از حضور جانکاه این میهمان ناخواسته قرار دارد ولی همان گونه که می­دانیم تئاتر در طول عمر دیرپای خود همواره از تنگنای بلایای طبیعی، جنگ های عالم گیر و سختی ها و مصایب مختلف عبور کرده و جهانی ارزشمند و دلخواه پیش چشمان بشریت به نمایش گذاشته است.

تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر هنرمندان گرانقدر تئاتر استان خوزستان را ارج می­نهم و برای تک تک نیک اندیشان جهان سلامت و تندرستی از خداوند منان مسئلت می­کنم.

آرش سهرابی

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان

 

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 تا 6 دی ماه 99 به صورت مجازی در سایت https://www.t4soo.com/ در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران