در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان برگزار می شود

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ۰۱ الی ۰۴ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 01 الی 04 دی ماه 99 به صورت مجازی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

آریایی نیا اظهار کرد: در مرحله اول ثبت نام آثار نمایشی، تعداد 53 گروه نمایشی از سراسر استان خوزستان در سایت جشنواره ثبت نام و برای تولید اعلام آمادگی نمودند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از هنرمندانی که در این شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید تئاتر نموده اند، افزود: هم اکنون و تا روز پنج شنبه 20 آذرماه در مرحله ارسال فیلم آثار نمایشی توسط گروه های نمایشی به دبیرخانه جشنواره هستیم و بعد از اتمام این مرحله فیلم آثار نمایشی توسط هیئت انتخاب مورد بازبینی قرار می گیرند و آثار نهایی منتخب به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی می شوند.

ناصر آریایی نیا افزود: اجراهای سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به صورت مجازی خواهد بود و امکان دیدن تمامی آثار راه یافته به جشنواره، نقد آثار و تمامی مطالب مربوط به جشنواره برای تمامی مخاطبان به صورت مجازی از 1 الی 4 دی ماه 99 مهیا خواهد بود.

وی در پایان گفت: در پایان جشنواره، دو اثر بر اساس رای هیات داوران به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 1 تا 4 دی ماه 1399 در استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران