در حال بارگذاری ...
با اعلام آثار نهایی جشنواره

یک نمایشنامه از خوزستان در جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها»

دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» گفت: آثار نهایی جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» در دو بخش نهایی و مشروط معرفی شدند که یک نمایشنامه از استان خوزستان در بخش نهایی پذیرفته شده است.

به گزارش تئاتر خوزستان، امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» با اعلام این خبر گفت: آثار نهایی جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» در دو بخش نهایی و مشروط معرفی شدند و نمایشنامه «مرثیه‌ای برای رباب» به نویسندگی سیدمحمدعلی موسوی از شهرستان اهواز از استان خوزستان به صورت مشروط در بخش نهایی جشنواره پذیرفته شده است.

دبیر جشنواره اظهار کرد: در انتخاب و معرفی آثار پذیرفته شده این جشنواره نمایشنامه‌های کاربردی، ارزشمند به لحاظ محتوایی و متناسب با اجرا برای تئاتر بچه‌های مسجد مورد توجه بوده است.
مشهدی‌عباس افزود: نتایج اعلام شده در دو بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط است که بخش اول مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند، اما بخش دوم یعنی مشروط برای پذیرش نیازمند اجرای اصلاحات عنوان شده از سوی گروه کارشناسی جشنواره است. آثار معرفی شده مشروط تنها در صورتی مجوز حضور در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های تئاتر بچه‌های مسجد را می‌گیرند که اصلاحات مورد نظر جشنواره را به نحوی که مورد تایید کارشناسان باشد انجام دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران