در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت انتخاب بخش خیابانی

پذیرش دو نمایشنامه از خوزستان در جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک

اسامی طرح‌ها و ایده‌های پذیرفته‌شده در بخش «خیابانی و محیطی» هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اعلام شد و دو نمایشنامه از استان خوزستان در این بخش پذیرفته شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی  تهران- مبارک اسامی طرح‌ها و ایده‌های پذیرفته‌شده در بخش «خیابانی و محیطی» این رویداد را اعلام کرد و دو طرح و ایده نمایشی از هنرمندان تئاتر عروسکی شهرستان های مسجدسلیمان و امیدیه از استان خوزستان در میان آثار فوق پذیرفته شده اند. 

اسامی ۲۵ طرح و ایده اعلام‌شده از سوی گلبرگ ابوترابیان، منوچهر اکبرلو و علی‌محمد رادمنش که هیئت‌انتخاب بخش «خیابانی و محیطی» هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک را تشکیل می‌دهند اعلام شد و دو طرح و ایده نمایشی از استان خوزستان به شرح زیر در این بخش پذیرفته شدند:

1) طرح نمایشی «کِیمُراد» به کارگردانی علی قاضی کاری از گروه تئاتر آریا شهرستان مسجدسلیمان 

2) طرح نمایشی «ماهک» به کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا شهرستان امیدیه

دو طرح و ایده پذیرفته‌شده از استان خوزستان در بخش «خیابانی و محیطی» می‌بایست تا ۱۵ آذر 99 آثار خود را برای مرحله ارزیابی اجرایی آماده کنند. در خصوص زمان‌بندی دقیق مرحله ارزیابی اجرایی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده است در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان محترم بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران