در حال بارگذاری ...
با حضور اعضای جدید؛

نخستین نشست شورای نظارت بر نمایش و صدور پروانه خوزستان برگزار شد

نخستین نشست اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش و صدور پروانه استان با معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نخستین نشست اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش و صدور پروانه استان با ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به منظور آشنایی و معارفه اعضای جدید روز دوشنبه 3 شهریورماه 99 در دفتر معاونت هنری اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ناصر آریایی نیا معاون هنری سینمایی ضمن تسلیت ایام محرم بر هدایت و جهت بخشی تئاتر خوزستان تاکید کرد و همچنین با اشاره به شیوه نامه مصوب شورای انقلاب فرهنگی اهمیت نظارت و پاسخگویی و اصلاح امور هنری را ضروری خواند.

در ادامه اعضاء بر ضرورت حمایت از گروه های نمایشی،نظارت بر فعالیت گروه ها از زمان انتخاب متن تا اجرا یک اثر،ضرورت نگاه کیفی در انتخاب آثار نمایشی و همکاری با انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان تاکید کردند.

گفتنی است،اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش و صدور پروانه خوزستان شامل حسن سلیمی فر، علی اکبر پشم فروش، رضا شیرازی، مصطفی بوعذار و محمد شهباز گهرویی هستند که احکام اعضای این شورا با تایید وحید فخرموسوی رئیس شورای نظارت بر تئاتر کشور و با امضای قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای مدت دوسال صادر شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران