در حال بارگذاری ...
در گفت و گو با مدیر آموزشگاه مطرح شد

ثبت‌نام دوره دوم کارگاه‌های آنلاین آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو

دوره جدید کارگاه‌های آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو همچون دوره اول با توجه به ادامه شرایط بیماری کرونا در کشور به صورت آنلاین و با حضور استادان هنرهای نمایشی در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر خوزستان به نقل از ایسنا/خوزستان ساسان شکوریان، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در پی برگزاری دوره اول کارگاه‌های آموزشی در فضای مجازی و به صورت آنلاین، ثبت نام دوره جدید کارگاه‌های آموزش هنرهای نمایشی با حضور استادان هنرهای نمایشی ویژه تمامی علاقه‌مندان هنرهای نمایشی در سطح کشور برگزار می‌شود.

شکوریان افزود: در دوره جدید ثبت‌نام و سری کلاس‌های آموزشی در حوزه بازیگری، کارگاه تخصصی بازیگری با عنوان «مطالعات و شناخت بازیگری» توسط محمدرضا رحیمی کارگردان، بازیگر و استادیار و دارنده نشان درجه یک هنری و دکتری تخصصی کارگردانی تئاتر با سرفصل های مشخص شده در طی سه ترم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مدیر مسئول آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو اظهار کرد: در حوزه بازیگری کارگاه «بازیگری مقابل دوربین» توسط علی صلاحی بازیگر و بازیگردان تئاتر و سینما و مدرس کارگاه‌های آموزش تئاتر و سینما در سطح کشوری و بین‌المللی ویژه هنرجویان علاقه‌مند هنرهای نمایشی برگزار می‌شود و در این پایان این دوره در طی سه ترم مباحث مختلف بازیگری و بازیگری برای دوربین به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

شکوریان ادامه داد: کارگاه تخصصی کارگردانی تئاتر با عنوان «از متن تا اجرا» توسط سیاوش طیب طاهر دکتری پژوهش هنرهای دراماتیک در طی سه ترم و از مبانی تا پیشرفته برای علاقه‌مندان و هنرجویان کارگردانی تئاتر با سرفصل های مختلف ثبت نام و برگزار خواهد شد.

شکوریان با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان از کلاس‌های هنرهای نمایشی گفت: دوره جدید کارگاه «بازیگری نمایش خلاق» ویژه کودک و نوجوان توسط غزل بویری بازیگر و کارگردان تئاتر خوزستان در طی سه ترم متوالی از مبانی تا پیشرفته با سرفصل های مختلف و مناسب کودکان و نوجوانان و قابل انتقال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در خصوص ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی آنلاین گفت: علاقه‌مندان در سطح کشور برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در هر یک از کارگاه‌های آموزشی مد نظر با شماره همراه ۰۹۳۵۸۷۳۸۷۳۱ و تلفن ثابت ۰۶۱۵۲۷۲۸۰۰۳ و یا صفحه اینستاگرام آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو به آدرس https://www.instagram.com/4sooac/ تماس بگیرند.

شکوریان گفت: دوره اول کارگاه‌های آموزشی آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو از ابتدای تیر ۹۹ به صورت آنلاین آغاز شده و هنرجویان در حال حاضر ترم دوم دوره اول را در حال سپری کردن هستند و هم‌اکنون نیز ثبت‌نام هنرجویان جدید برای حضور در دوره دوم آغاز شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران