در حال بارگذاری ...
توسط انتشارات اطهر

کتاب نمایشنامه کمدی «شب عروسی بود...» منتشر شد

کتاب نمایشنامه کمدی «شب عروسی بود...» نوشته نمایشنامه‌نویس خوزستانی توسط انتشارات اطهر تهران چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، کتاب نمایشنامه کمدی «شب عروسی بود...» نوشته عبدالمحمد نعناکار نمایشنامه نویس خوزستانی شهرستان دزفول با نگاهی به تئاتر درمانی توسط انتشارات اطهر تهران چاپ و منتشر شد.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: صبح روز عروسی یوسف متوجه می شود عروس کچل شده، وقتی خانواده اش متوجه می شوند باورشان می شود که به وسیله دعا عروس کچل شده است. مادر عروس وارد منزل داماد می شود، وقتی وارد اتاق عروس می شود از زیر تشک عروس مقدار دعا پیدا می کند، و یوسف متهم می شود که او با دعا عروس را کچل کرده است. از عشق و علاقه زیادی که یوسف به عروس داشته دچار بیماری روانی می شود، دوتن از پرستاران آسایشگاه بیماران روانی عروسی را باز سازی می کنند و یوسف...

کتاب نمایشنامه «شب عروسی بود...» به شماره شابک 6126933 در 66 صفحه در خردادماه امسال چاپ شده است و علاقمندان به تهیه این نمایشنامه می توانند به آدرس تهران، خیابان آزادی، روبروی وزارت کار، کوچه مسجد امام علی(ع)، پلاک 1 و شماره تلفن 02166858938 و یا سایت فروش انتشارات اطهر به آدرس www.atharshop.ir مراجعه نمایند.

پیش از این نیز نمایشنامه های «عطش» و «در داغ آفتاب» با موضوع تئاتر عاشورایی از همین عبدالمحمد نعناکار نمایشنامه نویس خوزستانی چاپ و روانه بازار شده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران