در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان؛

نمایش «پیش از ناشتایی» در تماشاخانه چهارسو به روی صحنه رفت

در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان نمایش «پیش از ناشتایی» به کارگردانی غزل بویری از امیدیه در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «پیش از ناشتایی» به نویسندگی یوجین اونیل و ترجمه صادق چوبک و به طراحی و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا شهرستان امیدیه در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان از 13 الی 17 آبان ماه 98 در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت.

در این نمایش مونولوگ خدیجه مویسات به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد.

سایر عوامل نمایش «پیش از صبحانه» عبارتند از: غزل بویری (طراح صحنه)، امیررضا پرویزی (دراماتورژ)، مازیار بوبردک (طراح نور)، شکیبا بویری (طراح لباس)، عبدالله بهدارولی (موسیقی)، ملیح جوانمرد (طراح پوستر و بروشور)، مهدی گرگی زاده (عکاس و ساخت تیزر)، محمدرضا هدایتی (تصویربردار).

تماشاخانه خصوصی چهارسو در شهرستان بهبهان به عنوان اولین تماشاخانه خصوصی خوزستان از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نمود و همواره در طول سال میزبان اجراهای نمایشی هنرمندان تئاتر خوزستان و سایر هنرمندان کشور بوده است.

نمایش «پیش از صبحانه» توسط گروه تئاتر ماتریوشکا امیدیه، گروه تئاتر ناب بهبهان و تماشاخانه چهارسو بهبهان و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های امیدیه و بهبهان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های بهبهان و امیدیه در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران