در حال بارگذاری ...
برای همراهی با پویش در خانه بمانیم؛

فراخوان مسابقه تئاتر خانواده در بندرامام خمینی(ره) تمدید شد

فراخوان مسابقه تئاتر خانواده برای همراهی با پویش در خانه بمانیم توسط شهرداری و شورای اسلامی بندرامام خمینی(ره) تا ۳۱ فروردین ماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، فراخوان مسابقه تئاتر خانواده برای همراهی با پویش در خانه بمانیم توسط روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندرامام خمینی(ره) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی(ره) تا 31 فروردین ماه 1399 تمدید شد.

این مسابقه با موضوع خلاقیت در مبارزه با ویروس کرونا و تولید نمایش های خلاقانه توسط اعضای خانواده طراحی شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه ضمن رعایت اخلاق و شئونات اسلامی، باید فیلم های ارسالی دارای مفهوم و محتوی مرتبط با موضوع مسابقه باشد و پیام به مخاطبان منتقل شود و دوربین در حالت افقی قرار داده شود و آثار ارسالی حداقل 2 دقیقه و حداکثر 5 دقیقه با کیفیت صدا و تصویر مناسب باشند.

متقاضیان تا 31 فروردین ماه 99 فرصت دارند فیلم آثار خود را به شماره همراه 09033009717 در برنامه واتس آپ ارسال نمایند.

طبق اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره های شهرداری بندرامام خمینی(ره) به خانواده اول مبلغ 20 میلیون ریال، خانواده دوم مبلغ 10 میلیون ریال و خانواده سوم مبلغ 5 میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد.

جشنواره پویش در خانه بمانیم در پنج بخش شامل: مسابقه عکاسی، مسابقه کتابخوانی آنلاین، مسابقه فیلم، مسابقه نقاشی خانواده و مسابقه تئاتر خانواده به صورت مجازی توسط روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندرامام خمینی(ره) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی بندر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران