در حال بارگذاری ...
با هدف سرگرمی در خانه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه در اهواز برگزار می شود

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه به هدف ماندن مردم در خانه و استفاده از خلاقیت در پیگشیری از کرونا، توسط معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار میشود.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، توسط معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و صدا و سیمای مرکز خوزستان جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه با هدف سرگرمی در خانه و روش های خلاقانه پیشگیری از کرونا در اهواز برگزار می گردد.

جشنواره نمایش خانگی تماشاخانه در بخش های نمایش های عروسکی، استندآپ کمدی، نمایش های کوتاه و دابسمش و با موضوعات سرگرمی در خانه، قصه ها و متل ها ی اصیل ایرانی و روش های خلاقانه پیشگیری از کرونا برگزار می گردد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره تا پایان فروردین ماه 99 فرصت دارند آثار و نمایش های ضبط شده خود را در برنامه واتس آپ به شماره 09053372626 و صفحه اینستاگرام جشنواره تماشاخانه به آدرس https://www.instagram.com/tamasha_khane_ahvaz ارسال نمایند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، به نمایش اول در هر بخش مبلغ 10 میلیون ریال، نمایش دوم مبلغ 8 میلیون ریال، نمایش سوم مبلغ 5 میلیون ریال، نمایش چهارم تا دهم مبلغ 3 میلیون ریال و به نمایش برتر از نگاه مردم مبلغ 5 میلیون ریال اهداء می گردد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره به همراه ارسال فیلم اثر نمایشی، نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس و شهر محل سکونت خود را ارسال نمایند.




نظرات کاربران