در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر رها و به منظور روحیه بخشیدن به مردم؛

جشنواره مجازی مونولوگ در بندرماهشهر برگزار می‌شود

جشنواره مجازی مونولوگ به صورت بازی تکنفره در خانه به منظور روحیه بخشیدن به مردم در ایام قرنطینه توسط گروه تئاتر رها بندرماهشهر برگز ار می شود.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، دانیال سیاحی سرپرست گروه تئاتر رها بندرماهشهر در گفت و گو با تئاتر خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: گروه تئاتر رها، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر به منظور روحیه بخشیدن به مردم در ایام قرنطینه بیماری کرونا و دعوت مردم به در خانه ماندن، جشنواره مجازی مونولوگ به صورت بازی تکنفره در خانه را برگزار می کنند.

دانیال سیاحی افزود: هر یک از علاقمندان به شرکت در جشنواره، قسمتی از یک فیلم، نمایش، داستان و یا رویداد واقعی را با تکیه بر تکنیک های بازیگری از جمله حس، صدا و بیان خوب، محتوای انتخابی و خلاقیت در اجرا به صورت تک نفره مقابل دوربین موبایل اجرا کنند.

سرپرست گروه تئاتر رها در ادامه اظهار کرد: این جشنواره با موضوع آزاد است و شرکت کنندگان برای تصویربرداری باید دوربین موبایل را در حالت افقی قرار دهند.

سیاحی در خصوص داوری این جشنواره گفت: آثار ارسالی در پیج اینستاگرام گروه تئاتر رها به آدرس https://www.instagram.com/raha_theater_group قرار داده می شود و توسط مخاطبان داوری می شود و به سه کلیپ برتر از دید مخاطبان جوایز نفیسی اهداء می شود.

دانیال سیاحی در پایان گفت: هنرمندان می توانند تا پایان فروردین ماه 99 آثار خود را در فضای مجازی به شماره همراه 09168529109 ارسال نمایند.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران