در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره؛

داوران دومین جشنواره استانی تئاتر برنا معرفی شدند

علی بازگیر دبیر دومین جشنواره استانی تئاتر برنا اندیمشک، داوران نهایی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر دبیر دومین جشنواره استانی تئاتر برنا اندیمشک اظهار کرد: هیئت داوران این دوره از جشنواره آقایان سیاوش طیب طاهر، محمد یاقوت پور و مهدی آشوغ هستند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره و معرفی هنرمندان جوان تئاتر استان خوزستان و با توجه به کیفیت مناسب نمایش‌های راه‌یافته به بخش نهایی جشنواره، اظهار کرد: دومین جشنواره استانی تئاتر برنا از روز جمعه 11 الی دوشنبه 14 بهمن ماه 1398 با حضور 20 گروه نمایشی از 9 شهرستان استان خوزستان در سه بخش تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی و کودک تئاتر به مدت 4 روز در مجموعه تالار خورشید و سالن شهید قاسم زاده اندیمشک برگزار خواهد شد.
بازگیر در پایان افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه 14 بهمن ماه 1398 ساعت 15 با حضور هنرمندان و مدیران هنری و مسئولان استانی در سالن اصلی تالار خورشید شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

 

دومین جشنواره استانی تئاتر برنا به دبیری علی بازگیر از 11 الی 14 بهمن ماه 1398 در سه بخش تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی و کودک تئاتر در شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران