در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان:

باغملک همواره خانه هنرمندان شاخص عرصه تئاتر استان خوزستان بوده است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت برگزاری مراسم یادبود هنرمندان فقید عرصه نمایش شرستان باغملک پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به مناسبت برگزاری مراسم یادبود هنرمندان فقید زنده یاد حاج فرهاد زنگنه و زنده یاد کربلایی محمد سیفی زنگنه در شهرستان باغملک که روز جمعه چهارم بهمن ماه 1398 ساعت 18 در تالار فردوسی باغملک برگزار می گردد پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 

همه ی ما بازیگر سکانسی از زندگی هستیم.

بازیگرانی که بر روی صحنه  زندگی نقش هایی متفاوت را ایفا می کنیم، گاهی لبخند بر چهره داریم و گاهی گریه هایی از شادی و غم، گاهی در پشت چهره ی آشوب زده و نگران نقاب شادی بر چهره می زنیم و گاهی برعکس....

به هر حال همه ما آمده ایم تا نقش آفرینی کنیم و هر کدام به نوعی بازیگر باشیم.

نقشی که خوب یا بد بودنش را خودمان تعیین می کنیم. هم کارگردانش هستیم و هم بازیگرش.

و چه خوب ایفای نقش کردند در این مدت کوتاه عمرشان این دو عزیز جان مرحوم حاج فرهاد زنگنه و مرحوم محمد سیفی زنگنه و به ما آموختند که صحنه بازیگر نمی سازد و این بازیگر خوب است که صحنه را شکل می دهد.

شهرستان باغملک از دیر باز و همواره خانه هنرمندان شاخص عرصه تئاتر استان زرخیز خوزستان بوده و هست  و برگزاری همه ساله جشنواره استانی تئاتر خیابانی نیز نشان از این ظرفیت بالای هنری باغملک دارد.

انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با افتخار همواره همگام و همراه هنرمندان تئاتر باغملک بوده و به نمایندگی از خانواده معزز تئاتر استان در گرامیداشت این دو برادر عزیز همدل هنرمندان عزیز شهرستان باغملک خواهد بود و فرصت را غنیمت شمرده و جهت برگزاری باشکوه جشنواره تئاتر استانی خیابانی باغملک در سال آتی نیز اعلام آمادگی خود را اعلام می داریم.

مانا باشید و پیشرو در تعالی هنر متعالی نمایش در شهر زیبای باغملک

محمد یاقوت پور

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران