در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر نامیرا؛

اجرای مجدد نمایش «مسجد سلیمان» در تالار آفتاب اهواز

نمایش «مسجد سلیمان» پس از حضور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «مسجد سلیمان» به نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان و کارگردانی ایوب بختیاری کاری از گروه تئاتر نامیرا پس از حضور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 8 الی 14 اسفندماه 1397 ساعت 18 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش سیدعلی موسوی، ایوب بختیاری، زینب مجدی، مهزیار صالحی، روزبه کمالی، مریم خزاعلی و نسترن صالحی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «مسجدسلیمان» عبارتند از: آرش آذرپناه و بهنود بهادری (مشاور کارگردان)، سهند فیروزبندی (عکاس)، امیر زند (آهنگساز)، دانیال صادقیان (نوازنده کاخن)، قدیر خدامالک (نوازنده گیتار) و فردریک گلستانیان.

نمایش «مسجدسلیمان» توسط گروه تئاتر نامیرا، انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشد اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران