در حال بارگذاری ...
دبیرخانه تئاتر فجر اعلام کرد؛

نمایش «مسجدسلیمان» از اهواز در بخش میهمان جشنواره ی سی و هفتم تئاتر فجر به صحنه می رود

طبق اعلام دبیرخانه‌ی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «مسجدسلیمان» از اهواز در بخش مهمان این دوره از جشنواره به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «مسجدسلیمان» اثر ایوب بختیاری کاری از گروه تئاتر نامیرا از شهرستان اهواز که به عنوان نمایش برگزیده اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز به دبیرخانه جشنواره‌ی تئاتر فجر معرفی شده بود، در بخش مهمان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.

در این نمایش سیدعلی موسوی، ایوب بختیاری، زینب مجدی، مهزیار صالحی، روزبه کمالی، مریم خزاعلی و نسترن صالحی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش مسجدسلیمان پیش از این دو اجرا در اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز داشت که موفق به کسب جوایز: رتبه اول نویسندگی، رتبه اول کارگردانی، رتبه اول بازیگری مرد، رتبه سوم بازیگری مرد، تقدیر بازیگری نوجوان و نمایش برگزیده اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز شد و به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد و همچنین به مدت بیست روز در تماشاخانه قاف در اهواز به روی صحنه رفت.

سایر عوامل نمایش «مسجدسلیمان» عبارتند از: آرش آذرپناه و بهنود بهادری (مشاور کارگردان)، سهند فیروزبندی (عکاس)، امیر زند (آهنگساز)، دانیال صادقیان (نوازنده کاخن)، قدیر خدامالک (نوازنده گیتار) و فردریک گلستانیان.

دبیرخانه این دوره از جشنواره  23 اثر نمایشی را برای حضور در بخش مهمان این رویداد بین‌المللی تئاتر ایران معرفی کرد.

 

سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران