در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آریانا

نمایش «من و ستاره ها» در بندرماهشهر به روی صحنه رفت

نمایش «من و ستاره ها» کاری از گروه تئاتر آریانا به مدت شش شب در بندرماهشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «من و ستاره ها» به نویسندگی و کارگردانی سارا مهربخش کاری از گروه تئاتر آریانا از 13 الی 18 مهرماه 97 ساعت 18 در سالن گندم واقع در ناحیه صنعتی آتلانتیک بندرماهشهر به روی صحنه رفت.

این نمایش که برداشتی از نوشته ی سیاوش بهادری است، ثارالله آذریتون به عنوان بازیگر در آن حضور دارد.

نمایش من و ستاره ها داستان مرد قد بلندی را روایت می کند که در روز تظاهرات به دستور صاحب کارش کتاب ارزشمند و قدیمی را به صحافی می برد.  او در میان انبوه جمعیت گیر می افتد. مامورها او را با آن کتاب می بینند و دستگیرش می کنند و به زندان می برند. مرد بی گناه که نتوانسته بی گناهیش را اثبات کند در زندان می ماند و خاطراتش را مرور می کند تا اینکه حکم اعدام او فرا می رسد.

سایر عوامل نمایش «من و ستاره ها» عبارتند از: شهلا شریفات (منشی صحنه)، مرتضی تقوی (نور و صدا)، ثارالله آذریتون (طراح صحنه) و رضا جلیلی (طراح پوستر و بروشور).

نمایش «من و ستاره ها» توسط گروه تئاتر آریانا و انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر تولید و به روی صحنه رفته و متقاضی شرکت در سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان است.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران