در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

هنرمند خوزستانی به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش تئاتر مردمی پیاده روی اربعین منصوب شد

طی حکمی از سوی کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، هنرمند و مدیر خوزستانی به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین روایت راهیان منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور طی حکمی آرش ساربان مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان را به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین «روایت راهیان» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

هو الجمیل

آئین حماسه اربعین حسینی، نمایشی از قدرت جهان تشیع است. نمایشی از اتحاد، همدلی، صداقت و عشق به حسین بن علی (ع) که امت واحد جهان اسلام را تشکیل دهده است. امام حسین (ع) در همایش عظیم پیاده روی اربعین همه را گرد هم آورده است تا مسیر عشق را پیش روی ما قرار دهد.

جناب آقای آرش ساربان

با توجه به تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشیو اجرایی، به موجب این حکم به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش بین المللی تئاتر مردمی پیاده روی اربعین روایت راهیان منصوب می شوید. امید است که در سایه الطاف الهی و مهر اباعبدالله در انجام امور محوله موفق و موید باشید و هنرمندان عاشق را در مسیر عشق به سر منزل مقصود برسانید. انشالله

 

کورش زارعی

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری




نظرات کاربران