در حال بارگذاری ...
پیام تشکر ساسان شکوریان رئیس انجمن هنرهای نمایشی بهبهان؛

راهی را آغاز کرده ایم که سالها چشم انتظار آن بودیم

ساسان شکوریان رئیس انجمن هنرهای نمایشی بهبهان با ارائه پیامی به مناسبت آئین اختتامیه دومین همایش نمایشنامه خوانی دفاع مقدس خوزستان در شهرستان بهبهان، از تلاش همه اهالی برگزار کننده دومین همایش «خط سرخ» ویژه نمایشنامه خوانی و نمایش خیابانی دفاع مقدس خوزستان تشکر نمود.

به گزارش «تئاتر خوزستان» در متن این پیام آمده است:

بهبهان مظلوم با تقدیم سرداران و هزار و صد شهید به ایران اسلامی خط سرخی را آغاز کرد که تا همیشه در تاریخ پرافتخار این شهر می ماند و بر ما هنرمندان تئاتر تکلیف است که چراغ «خط سرخ» سرداران نامی بهبهان را بر صحنه تئاتر روشن نگه داریم و چشم در چشم تماشاگران حکایت روزهای پایداری و مقاومت مردان و زنان دیار خوزستان را روایت کنیم.

 

ما راهی را آغاز کرده ایم که سالها چشم انتظار آن بودیم و خوب می دانیم که هر حرکت جدیدی ضعف هایی دارد که ما خود بر آن آگاه یم و به امید حق سال آینده با رفع این نواقص و ایده هایی جدید پای به سومین دوره خواهیم نهاد.

   

سپاس فراوان از همه هنرمندان تئاتر شهرستانهای شرک کننده در همایش که با حضور خود چراغ دومین دوره همایش نمایشنامه خوانی و نمایش خیابانی دفاع مقدس خوزستان را روشن نمودند.

 

سپاس ویژه از جناب دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که با موافقت ایشان همایش در سال آینده به صورت جشنواره تئاتر «خط سرخ» برگزار می گردد و بر آنیم که موافقت با برگزاری این رویداد به صورت جشنواره بزرگترین راه آورد برگزاری دومین دوره همایش برای هنرمندان تئاتر بهبهان و تئاتر دفاع مقدس استان خوزستان خواهد بود.  

 

در پایان جا دارد صمیمانه تشکر کنم از جناب دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،

جناب ناصر چنانی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان.

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان.

حسین ذوالفقاری مشاور تئاتر مدیر کل و رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان.

مهندس علی مظفری فرماندار محترم شهرستان بهبهان.

علی حاجی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان.

سرهنگ اصغر محمدپور معاونت فرهنگی سپاه بهبهان.

و از همه مهمتر هنرمندان پر تلاش تئاتر بهبهان که با تلاش شبانه روزی خود برگزاری این رویداد تئاتری را در بهبهان مهیا کردند. دست مریزاد به همت و غیرتتان که همیشه در صحنه برای نام بهبهان بوده اید.

 

ساسان شکوریان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بهبهان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران