در حال بارگذاری ...
دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

همایش «خط سرخ» سال آینده به صورت جشنواره تئاتر دفاع مقدس «خط سرخ» در بهبهان برگزار می شود

دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همایش تئاتر دفاع مقدس «خط سرخ» که امسال به صورت غیر رقابتی در سطح استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار شد، سال آینده به صورت رقابتی و جشنواره ای در سطح استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار می شود.

دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه آئین اختتامیه دومین همایش نمایشنامه خوانی دفاع مقدس خوزستان در شهرستان بهبهان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: همایش نمایشنامه خوانی «خط سرخ» امسال در شهرستان بهبهان با حضور ده گروه نمایشی از سراسر استان به صورت غیر رقابتی برگزار شد. ولی با توجه به درخواست هنرمندان تئاتر این شهرستان و داشتن بضاعت و ظرفیت های بالای شهرستان بهبهان در حوزه دفاع مقدس، از سال آینده این همایش را با عنوان جشنواره تئاتر «خط سرخ» ویژه نمایشهای دفاع مقدس در بخش های مختلف در گستره استان خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار می نمائیم.

دکتر جوروند افزود: برنامه های نمایشی هفته دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان طی دو ویژه برنامه در این هفته در سطح استان برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان سراسر استان روبرو شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: هنرمندانی که قصد فعالیت در حوزه تئاتر دفاع مقدس دارند را تشویق و ترغیب کنیم که با جدیت در این مسیر فعالیت نمایند. چرا که دفاع مقدس جریانی ارزشی و مقدس است.

 

دومین همایش نمایشنامه خوانی دفاع مقدس «خط سرخ» از 30 شهریور الی 01 مهرماه 1396 با حضور ده گروه نمایشی خیابانی و نمایشنامه خوانی از شش شهر استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران