در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه تئاتر دختران جنوب اهواز؛

اجرای نمایش «گلزخم» در پلاتو استاد لاریان اهواز

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش «گلزخم» به نویسندگی سیدصادق فاضلی و کارگردانی کفایت جادری در پلاتو استاد لاریان مجموعه تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه تئاتر دختران جنوب، نمایش «گلزخم» به نویسندگی سیدصادق فاضلی و کارگردانی کفایت جادری از تاریخ 20 الی 31 شهریورماه 1396 ساعت 20:30 در پلاتو استاد لاریان مجموعه تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

در این نمایش کفایت جادری، سوگند عباسی، ایمان سلیح، حسین جادری، محمد دهیمی نژاد و منوچهر بهارلویی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «گلزخم» داستان زنی جنوبی را روایت می کند که شوهر و دو فرزند شهیدش را بی جسد و جنازه از دست داده و اینک  برای جسد و جنازه سومین فرزندش تلاش میکند. ولی دیر میرسد و زنی شمالی قبل از آن زن جنوبی به او رسیده است. زن ایثار میکند و به کسی نمی گویدکه اون پسرش است. حالا هر سال قبل از عید نوروز شمال میرود  بالای جنازه فرزندش خاطراتش را مرور میکند.

سایر عوامل نمایش «گلزخم» عبارتند از: کفایت جادری (طراحی صحنه ولباس)، ایمان سلیح (مشاورکارگردان و موسیقی)، اکرم شهنی (طراحی و اجرای نور)، خانم عباسی(پخش ویدیو پروجکشن)، ایمان سلیح (آوا، آواز، دف و نی)، عباس شجیرات (عود)، سامان یوسفی (دمام)، عباس شجیرات (اجرا و ساخت دکور) و دکتر حجت اله جمالی (تهیه کننده).

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «گلزخم» توسط گروه تئاتر دختران جنوب با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز تولید و به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران