در حال بارگذاری ...
طی نشست هیئت رئیسه انجمن و شورای راهبری تئاتر استان با دکتر جوروند و قول مساعد دکتر بهداروند؛

آثار فاخر نمایشی خوزستان حمایت تولید و اجرا در تهران را دریافت خواهند کرد

طی نشست هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و شورای راهبردی تئاتر خوزستان با دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و قول مساعد دکتر بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، قول حمایت از تولید و اجرای آثار فاخر تئاتر استان خوزستان در تهران داده شد.

به گزارش تئاتر خوزستان در نشست هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و شورای راهبردی تئاتر خوزستان با دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مباحث گوناگونی مطرح گردید که در ابتدا دکتر جوروند در خصوص مطالبه به حق انجمن هنرهای نمایشی استان نسبت به تخصیص تمام منابع مالی تئاتر استان و تجمیع و حق اختیار تصمیمات اتخاذی حوزه تئاتر به انجمن هنرهای نمایشی استان و شورای مشورتی تئاتر در سال 1396 قول مساعد دادند و همچنین ایشان نسبت به تأسیس و تجهیز دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان تا پایان شهریورماه دستورات لازم را صادر نمود.

سپس محمد یاقوتپور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در رابطه با مطالبات دوستان پیشکسوت از مجموعه انجمن هنرهای نمایشی استان و همچنین مرکز هنرهای نمایشی قول پیگیری موارد مطروحه دوستان پیشکسوت را داد که پس از پیگیری و مکاتبه با دکتر بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور این نوید را به کل مجموعه تئاتر استان داد تا در طی فراخوانی که تا پایان شهریور ماه از طرف انجمن هنرهای نمایشی استان  اعلام خواهد شد تمام نویسندگان شاخص و صاحب سبک نگارشی استان این امتیاز را خواهند داشت تا نمایشنامه های جدید و اورجینال خود را تا پایان مهر ماه به انجمن هنرهای نمایشی استان جهت حمایت چاپ و انتشار و همچنین حمایت مالی در خصوص تولید و اجرای آثار برگزیده استان در تالارهای مرکز هنرهای نمایشی در تهران ارسال کنند.

محمد یاقوتپور همچنین افزود: این آثار در ابتدا توسط کارشناسان استان بررسی و سپس جهت تایید نهایی و حمایت مالی به مرکز هنرهای نمایشی ارسال خوهند شد.

یاقوتپور گفت: این نوید خوبی است که از سوی مهندس شفیعی مدیر کل محترم مرکز هنرهای نمایشی کشور و همچنین دکتر ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران  به هنرمندان تئاتر خوزستان داده شده است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران