در حال بارگذاری ...
دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

پوشش خبری درگاه تئاتر خوزستان از جشنواره بیست و نهم بسیار خوب بود

دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی از پوشش خوب خبری درگاه تئاتر خوزستان از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش تئاتر خوزستان دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی از پوشش خوب خبری درگاه تئاتر استان خوزستان از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان و همچنین سایر اتفاقات و رویدادهای نمایشی در سطح استان خوزستان تقدیر و تشکر نمود.

در متن این پیام آمده است: با توجه به برگزاری مهمترین رویداد تئاتری سال در استان خوزستان شهرستان اهواز، انعکاس و انتشار اخبار و رویدادهای جشنواره شامل: مراسم افتتاحیه، اجرای نمایش ها، جلسات نقد و بررسی، جلسات و رویدادهای حاشیه جشنواره و مراسم اختتامیه به صورت هم زمان در درگاه تئاتر خوزستان و فضای مجازی و ارسال برای سایر خبرگزاری های استان بسیار خوب و چشمگیر انجام پذیرفت و از ساسان شکوریان مدیریت درگاه تئاتر خوزستان بابت این عملکرد خوب تقدیر و تشکر می نمایم.

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران