در حال بارگذاری ...
قول استاندار در اختتامیه جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

تمام امکانات جشنواره ملی تئاتر نفت را فراهم می‎کنم

استاندار خوزستان با بیان این‎که رخدادی همچون برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر نفت باید زودتر از این‎ها اتفاق می‎افتاد گفت: من به همراه تمام دستگاه‌های متولی در استان تمام امکانات این جشنواره را تامین می‎کنیم و از مسوولان جشنواره می‎خواهم که از امروز تنها به دنبال دغدغه‌های فنی کار که در تخصص آن‎ها است باشند و موضوع حمایت و امکانات را انجام‎شده تلقی کنند.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی در آیین پایانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان که شامگاه11 شهریور 1396 در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: قطعاً هنرمندان در ایجاد هنر و فراهم کردن شرایط لازم برای شنیدن صدای مظلوم و مردم نقش بی‌بدیل در جامعه ایفا می‌کنند و همین هنرمندان هستند که به زبان هنر می‌توانند صدای رسای جامعه خود باشند. 
  
وی با ابراز خوشحالی از حضور در مراسم پایانی جشنواره تئاتر استان گفت: بسیار خرسندم که این توفیق نصیب خوزستان شد که جشنواره‌ای این چنینی در شأن آن برگزار شود و از هیأت داورانی نیز که از قبول زحمت کردند و به استان ما آمدند تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.


استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد: به یاری خدا روز به روز استقبال از هنر و گرمی محفل هنرمندان و انجمن‌های هنری بیشتر شود و تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی بتواند برنامه‌های فاخر بیشتری از جمله جشنواره‌های تئاتر نفت را اجرا کند و بتوانیم طلیعه خوبی برای این امر ایجاد کنیم و سلسله‌وار بر غنای تئاتر استان بیفزاییم.

 

وی پس از رونمایی از فراخوان اولین جشنواره ملی تئاتر نفت با بیان این که مرکز و مأمن نفت، استان خوزستان است افزود: این حرکت در راستای تئاتر استان باید زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد و به همین دلیل من به همراه تمام دستگاه‌های متولی در استان تمام امکانات این جشنواره فراهم و تأمین و به یاری خدا جشنواره‌ای بی‌دغدغه را برگزار می‌کنیم و از همه می‌خواهم که این موضوع را انجام شده تلقی کنند.

شریعتی همچنین خطاب به برگزارکنندگان جشنواره ملی تئاتر نفت گفت: بحث حمایت و امکانات این جشنواره را انجامشده تلقی کنید و از شما می‌خواهم که از امروز به دنبال دغدغه‌های فنی کار که در تخصص شما است باشید.   
وی در خصوص عدم وجود سالن تئاتر مناسب در استان عنوان کرد: ما وظیفه داریم که این موارد را نیز تامین کنیم و اگر سالنی را نیز در دست ساخت داریم تمام امکانات آن را جهت تسریع در ساخت آن‌ها فراهم می‌آوریم.     
وی تأکید کرد: این قول را می‌دهم که هم جشنواره نفت را به خوبی اجرا خواهیم کرد و سالن‌های در حال ساخت نمایش را تکمیل می‌کنیم.   
شریعتی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد تهران در تاریخ‌های 16 و 17 شهریورماه گفت: از تمام خوزستانی‌ها دعوت می‌کنیم که در این دو روز به این جشنواره بیایند و بر غنای این جشنواره بیافزایند و ضمن معرفی خوزستان به کشور به نحو احسن، داشته‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوزستان را نیز به کشور نشان دهند. باید تلاش کنیم با کمک یکدیگر استانی در خور مردم و در شأن پتانسیل‌های آنان معرفی کنیم.

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران