در حال بارگذاری ...
پس از چهار روز تلاش و رقابت گروه های راه یافته به جشنواره؛

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پس از چهار روز تلاش و رقابت گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شامگاه یکشنبه 11 شهریورماه 1396 با معرفی برگزیدگان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

هیئت داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان متشکل از دکتر سعید اسدی، محمد امیر یاراحمدی و نادر برهانی مرند آرا خود را به شرح زیر معرفی نمودند.

طراحی بروشور:

کاندیداها:

داریوش نیکمحمدی برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، محسن حیدری برای نمایش «زیرزمین»، محمد لهراسبی برای نمایش «ماضی بعید» و علی نورالدین برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید».

برگزیده طراحی بروشور:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره به داریوش نیکمحمدی برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.             

موسیقی:

کاندیداها:

بهروز صیافزاده برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، احسان قانعی برای برای نمایش «زیر زمین»، پرویز جلیلی برای نمایش «دیروقته ببخشید مزاحم شدم» و محمد سلیمانی برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید» .

تقدیر موسیقی:

 لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به محمد سلیمانی برای آهنگسازی نمایش «موج سواری در چشمان سپید» ار بندر ماهشهر.         

برگزیده موسیقی:

تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهروز صیافزاده برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.     

طراحی لباس:

کاندیداها:

فردخت رشیدی برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، حسین گلچینزاده برای نمایش «پلسیاه» و الهام عسگروای برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید».

برگزیده طراحی لباس:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فردخت رشیدی برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.          

طراحی صحنه:

کاندیداها:

حسین گلچین‌زاده برای نمایش «پل سیاه»، ایمان میرزایی برای نمایش «زیرزمین»، یاسین پارسامنش برای نمایش «دیروقته ببخشید مزاحم شدم»، سیاوش عالیپور برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» و دانیال سیاحی برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید» .

تقدیر طراحی صحنه:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به حسین گلچین‌زاده برای نمایش «پل سیاه» از اهواز.

برگزیده طراحی صحنه:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به دانیال سیاحی برای نمایس «موج سواری در چشمان سپید» از بندر ماهشهر.

بازیگری مرد:

کاندیداها:

 کاظم وفادار شوشتری برای نمایش «موج‌سواری در چشمان سپید»، محسن خدادادی برای نمایش «ماضی بعید»، میلاد هارونی برای نمایش «پلسیاه»، علی بیدلی برای نمایش «زیرزمین»، حسین کارگر برای نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» و سیدجاسم موسویراد، عزیز زنگنه و آرمین تدین برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت».

 رتبه سوم بازیگری مرد:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به آرمین تدین برای نمایش«دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، کاظم وفادارشوشتری «موج سواری در چشمان سپید» و میلاد هارونی برای نمایش «پل سیاه».

رتبه دوم بازیگری مرد:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن خدادادی برای نمایش «ماضی بعید» از اندیمشک.

رتبه اول بازیگری مرد:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به سیدجاسم موسویراد برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.        

بازیگری زن:

کاندیداها:

 مرجان کلانتریان و فردخت رشیدی برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، مریم طرفی برای نمایش «رقص گیس‌ها در باد»، فروغ جلالی برای نمایش «زیرزمین»، مهرنوش بلیان برای نمایش «ماضی بعید»، یلدا دهقانی و زهرا خسروی برای نمایش «درخت سیب گناهکار نیست»، خدیجه بابادی برای نمایش «پل سیاه» و مژده خیاطسلیقه برای نمایش «موج‌سواری در چشمان سپید».

رتبه سوم بازیگری زن:

 لوح تقدیر و حایزه نقدی به صورت مشترک به مهرنوش بلیان برای نمایش «ماضی بعید» از اندیمشک و مژده خیاطسلیقه برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید» از بندر ماهشهر.

 رتبه دوم بازیگری زن:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مرجان کلانتریان «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.

رتبه اول بازیگری زن:

 دیپلم افتخار، تندیس جشنواره  و جایزه نقدی به خدیجه بابادی برای نمایش «پل سیاه» از شهرستان اهواز.        

نمایشنامه نویسی:

 کاندیداها:

 مهدی آشوغ برای نمایش «ماضی بعید»، دانیال سیاحی برای نمایش «موج‌سواری در چشمان سپید»، سیدمصطفی موتورچی برای نمایش «پل سیاه»، آرش عباسی برای نمایش «زیرزمین» و سیاوش عالیپور برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت».

رتبه سوم نمایشنامه نویسی:

 لوح تقدیر و جایزه نقدی به مهدی آشوغ برای نمایش «ماضی بعید» از شهرستان اندیمشک.

 رتبه دوم نمایشنامه نویسی:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به سیدمصطفی موتورچی برای نمایش «پل سیاه» از شهرستان اهواز.

رتبه اول نمایشنامه نویسی:

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سیاوش عالیپور برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز.

کارگردانی:

کاندیداها:

حسین گلچینزاده برای نمایش «پل سیاه»، دانیال سیاحی برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید»، سیاوش عالیپور برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت»، محمد نادرپور و ایمان میرزایی برای نمایش «زیرزمین» و اشکان لدنی برای نمایش «دیروقته ببخشید مزاحم شدم».

رتبه سوم کارگردانی:

 لوح تقدیر و جایزه نقدی به دانیال سیاحی برای نمایش «موج سواری در چشمان سپید» از شهرستان بندر ماهشهر.

رتبه دوم کارگردانی:

 لوح تقدیر و جایزه نقدی به حسین گلچینزاده برای نمایش «پل سیاه» از شهرستان اهواز.

رتبه اول کارگردانی:

تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سیاوش عالیپور برای نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از شهرستان اهواز .       

آثار برگزیده: 

نمایشهای «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخ» به کارگردانی سیاوش عالیپور و «پلسیاه» به کارگردانی حسین گلچینزاده هر دو از شهرستان اهواز به عنوان نمایشهای برتر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران