در حال بارگذاری ...
در سومین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

نمایش «موج سواری با چشمان سپید» ازبندر ماهشهر در تالار آفتاب به روی صحنه می رود

در سومین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نمایش «موج سواری با چشمان سپید» از شهرستان ماهشهر در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان آخرین اجرای روز سوم بیست و نهمین جشنواره خوزستان نمایش «موج سواری با چشمان سپید» کاری از گروه تئاتر رها به نویسندگی و کارگردانی دانیال سیاحی است که ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

این اثر که پیشتر در تاریخ 17 الی26 مرداد ماه در تالار شهید آوینی ماهشهر به روی صحنه رفته بود، سومین  و آخرین نمایشی ست که در روز دهم شهریور ماه 1396 در روز سوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

دانیال سیاحی کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری استان خوزستان نوشت: در دهه سوم زندگی، قدردان لحظاتی هستم که دیدن، شنیدن و گفتنشان را مدیون هنر ناب تئاترم. تئاتری که چشم، گوش و دهانم را به سوی ذهن، و ذهنم را به روزگار بودن دعوت کرد. و این میهمانی تا ابد ادامه دارد.

در این نمایش کاظم وفادار شوشتری، حمثد سبزواری، یحتی باوی، پریسا قنواتی، موسی رضا زاده، مژده خیاط سلیقه، نکیسا نظری، حسین عبادی و غلام عسکری به عنوان بازیگر حضور دارند.

عوامل نمایش موج سواری با چشمان بسته عبارتند از الهام عسکراوی ( دستیار کارگردان و طراح لباس)، مصطفی عبادی (طراح نور)، مستانه بدیر نژاد (اجرای نور)، مهشید رئیسیان (منشی صحنه)، کاملیا ذرین آبادی (تبلیغات)، محمد سلیمانی (موسیقی) و علی نور الدین موسی (عکس و کلیپ).

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریور ماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری ست.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران