در حال بارگذاری ...
در سومین روز از بیست و نهمین جشنواره استان خوزستان؛

نمایش «ماضی بعید» از اندیمشک در پلاتو تالار آفتاب به روی صحنه می رود

در سومین روز از بیستمین جشنواره استان خوزستان نمایش ماضی بعید از شهرستان اندیمشک در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان دومین اجرای روز سوم بیست و نهمین جشنواره خوزستان نمایش «ماضی بعید» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از شهرستان اندیمشک است که ساعت 18:30 و 22 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب به روی صحنه می رود.

این اثر که پیشتر در 1 الی 3خرداد ماه سال جاری به استان مرکزی اعزام و در سالن شهید آوینی شهرستان ساوه  به روی صحنه رفته بود، دومین نمایشی ست که در روز دهم شهریور ماه 1396 در روز سوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز  به روی صحنه می رود.

مهدی آشوغ کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری استان خوزستان نوشت: تئاتر چیزی ست شبیه به زندگی.

در این نمایش محسن خدادادی، محمد لهراسبی، فاطمه سیاح طرفی، مهنوش بلیان و شکوفه جودکی به عنوان بازیگر ایفای نقش می پردازند و رضا خدادای و آرش خوشکام نوازندگان نمایش هستند.

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان از 8 الی 11 شهریور ماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری ست.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران