در حال بارگذاری ...
در سومین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

نمایش «پل سیاه» از اهواز در تالار آئینه به روی صحنه می رود

در سومین روز از بیستمین جشنواره استان خوزستان نمایش «پل سیاه» از شهرستان اهواز در تالار آئینه اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان اولین اجرای روز سوم بیست و نهمین جشنواره خوزستان نمایش «پل سیاه» کاری از گروه هنری طاها به نویسندگی سید مصطفی موتورچی و کارگردانی حسین گلچین است و در ساعت  17:00 در تالار آئینه به روی صحنه می رود.

این اثر که پیشتر در تاریخ 1 الی 10مردادماه در پلاتو مهر حوزه هنری اهواز اجرای عموم داشته، اولین اجرایی ست که روز دهم شهریور ماه 1396 در روز سوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در تالار آئینه اهواز به روی صحنه می رود.

حسین گلچین کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان نوشت:  تئاتر یک زندگی است که باید در دل آن بود تا خوشی ها و ناخوشی های آن را لمس کرد. باید به مانند یک کودک آموخت و مراحل زندگی آن را طی کرد تا در بزرگسالیِ آن، درس پس داد. جشنواره محلی برای آزمودن است؛ ولی چقدر خوب است اجرا برای عموم مردم. هرچند در شهرستان ما یعنی خوزستانِ مظلوم این فرهنگ ضعیف است که برای بالابردن آن ، یک همت همگانی و واقعی می خواهد.

در این نمایش خدیجه بابادی، سید علی موسوی، بهمن تقی پور و امید خسروی به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

عوامل نمایش «پل سیاه» عبارتند از:  مهدی ساکی (مدیر و یاری گر صحنه)، رشید فهدی (منشی و یاری گر صحنه)، پارسا بیداروندی (یاری کر صحنه)، سعید زرگران و آرش ساربان (مشاور کارگردان)، فرزاد جعفری (دستیار کارگردان) و رسول حق جو(طراح پوستر و بروشور.

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان از 8 الی 11 شهریور ماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری ست.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران