در حال بارگذاری ...
در اولین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

«درخت سیب گناهکار نیست» از بندر امام خمینی (ره) در پلاتو استاد لاریان به روی صحنه می رود

در اولین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» از بندر امام خمینی (ره) در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز بر روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان دومین نمایش روز اول بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» کاری از گروه ستایش به نویسندگی سعید آلبوعبادی و کارگردانی امیر زبیدی است که ساعت 18:30 و 22:30 در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.
نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» که پیشتر در تاریخ20/5/96 به مدت یک هفته در تالار مهر شهرستان بندر امام خمینی (ره) برای مخاطبان روی صحنه رفته بود و حالا دومین نمایشی است که در روز اول بیست و نهمین جشنواره استانی خوزستان در پلاتو استاد لاریان به روی صحنه می رود.  

نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» لایه های پنهان مقاومت اسرای جنگ تحمیلی را روایت می کند.

امیر زبیدی کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان نوشت: با سپاس از زحمات همه عوامل برگزار کننده جشنواره در حوزه مدیریت و اجرا. هنر تئاتر در رگ های جامعه جریان دارد و هنوز نفس می کشد. اگر مسئولان بیشتر نفس به نفسِ هنرمندان بدهند جامعه ای متعالی خواهیم داشت.

در این نمایش حسین کارگر، زهرا خسروی، یلدا دهقانی، امیر زبیدی و فیروزه غلمانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» عبارتند از:  محمدعلی میناوی (دستیار کارگردان)، حسین کارگر (طراح صحنه)، ضیا چلداوی (اجرای نور) و محمدعلی میناوی (اجرای موسیقی).

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران